Meer dan 80% van de bedrijven in Nederland heeft hetzelfde probleem…
Contentcreatie.
Als organisatie kun je anno 2022 niet meer zonder content. Maar waarschijnlijk heeft jouw team het al druk genoeg met de dagelijkse werkzaamheden. Waar gaan ze de tijd vandaan halen om websiteteksten te schrijven? Zich inlezen in de meest recente SEO technieken of een wekelijkse blog bijhouden?
En laten we eerlijk zijn – niet iedereen vindt het leuk om teksten te schrijven, óf is er even goed in. Een in-house copywriter inhuren is dus geen optie, en het aansturen van freelance copywriters is nóg lastiger. Wij weten uit ervaring dat meer dan 80% van de organisaties problemen ervaren bij het schrijven van teksten.
Iets om je te helpen starten: je begint bij een brand story.
Een brand story is het verhaal van jouw bedrijf: waarom je doet wat je doet. Het is meer dan ‘een leuk verhaaltje voor op je website’. Het is de communicatieve vertaling van jouw merkidentiteit. De reden dat jouw bedrijf bestaat.
Denk hierover na vóórdat je je contentstrategie start!