Als makelaar is de concurrentie de afgelopen jaren flink toegenomen. Dit jaar zijn on- en offline marketing essentieel om je als makelaar te onderscheiden van het de lokale concurrentie.
Natuurlijk heb je als makelaar nog steeds een sleutelrol in het koop- en verkoopproces van een huis, aan de andere kant: kopers doen in toenemende mate zelf onderzoek voordat ze de deskundigen (makelaars, hypotheekadviseurs, banken) erbij betrekken. Maar liefst 92% van de huizenkopers maakt gebruik van het internet om hun zoektocht naar een huis te beginnen.
Het is als makelaar van vitaal belang om een actieve online aanwezigheid te hebben
Als je:
- Online niet actief bent
- Geen boeiende content deelt
- Niet hoog in Google staat
- Niet online netwerkt
Aan de hand van onze 35 bewezen marketingideeën profiteer je als makelaar van de expertise van een ervaren marketing consultant afkomstig uit de makelaardij.
Staan jouw concurrenten hoger dan jou in Google? Wil jij lokaal beter en sneller gevonden worden door jouw klanten?
Maak gebruik van al onze online marketing kennis gecombineerd met ervaring in de makelaardij om meer resultaat met jouw website te behalen.
In de afgelopen 3 jaar hebben we voor meer dan 100+ klanten resultaten behaald
Van social media marketing tot SEO en SEA. Makelaars kunnen op ons bouwen.
Door de altijd wisselende algoritmes van Google moet jouw online marketing kennis ei-gen-lijk up-to-date blijven. Maar wat als dit niet jouw core business is? Dan is het bijhouden van online marketing kennis té tijdsintensief en simpelweg niet efficiënt.
Als makelaar heb je genoeg te doen en waarschijnlijk geen zin om nog meer tijd, moeite en geld te stoppen in strategische online marketing sessies, Google cursussen en advertentiebudget waar je niks van terug ziet. Dankzij Your International heb je binnen 14 dagen al meetbaar resultaat!