Als restaurant- of andere horecaeigenaar ben je afhankelijk van hoe goed je klanten je weten te vinden. Tegenwoordig word je niet meer gevonden doordat iemand door de stad heen struint met een lege maag, maar omdat ze Google gebruiken om naar restaurantjes in de buurt te zoeken. Het is dan ook belangrijk dat je online net zo goed te vinden bent als dat je bent in het straatbeeld. Een goed verzorgde website is dus key als het gaat om het trekken van nieuwe klanten en hier moet je met zorg mee omgaan.
Hoe krijg ik meer gasten in mijn restaurant?
Hoe meer je website de mensen uitnodigt, hoe sneller zij een reservering bij je zullen plaatsen. Zorg er daarom voor dat alles op je website klopt, dus ook de teksten die erop te vinden zijn. Deze teksten kun je het beste laten maken door de copywriters van Your International. Deze professionals weten als geen ander hoe ze jouw onderneming het beste naar voren kunnen laten komen en zorgen ervoor dat jouw website jouw onderneming op de beste manier vertegenwoordigt. Voor ieder soort horeca is het een goed idee om Your International je teksten te laten doen.
Nodig mensen uit voor een heerlijke avond in jouw restaurant
Een website voor je restaurant hebben is meer dan alleen sfeerfoto’s plaatsen en alvast de menukaart voorschotelen. Het gaat erom dat je je bezoekers enthousiast maakt om langs te komen en een onvergetelijke avond tegemoet te gaan. Daarom nodig je ze alvast uit door pakkende teksten op je website, zodat je klanten zeker weten dat ze bij jou op de juiste plek zijn. Nu kun je zelf al een tekst neerzetten, maar let erop dat deze wel echt goed moet zijn. Voor wie minder bezig is met copywriting kan al snel een foutje maken of heeft een platte tekst die niet het gehoopte doel kan behalen. Om dit te voorkomen schakel je de hulp in van Your International.
Bij Your International werken meer dan 40 professionele copywriters
Ieder met zijn of haar specialisme. Deze specialismes zijn opgedeeld in een paar hoofdcategorieën, waaronder horeca. Wanneer je dus contact opneemt, zal je altijd gekoppeld worden aan een copywriter die net zo veel passie heeft voor het vak van horeca als jij en dus op de beste manier jouw teksten kan maken. Je zult altijd de beste teksten hebben op zowel het gebied van professioneel taalgebruik als dat het je doelgroep op de juiste manier aanspreekt bij jou te reserveren.
Hoe gaat het schrijven van teksten in zijn werk?
Contact opnemen met de copywriters van Your International is heel eenvoudig. Je kunt je verzoek doorgeven door te bellen, te mailen of naar de website van Your International te gaan. Hier geef je aan wat voor teksten je wilt hebben en voor wat voor een groep mensen deze bedoeld is. De copywriters nemen dan contact met je op over hoe je precies wilt dat de teksten eruit komen te zien en wanneer dit duidelijk is gaan ze voor je aan de slag. Wanneer er een eerste versie klaar is, krijg je deze meteen doorgestuurd en kun je bepalen of je al tevreden bent of dat er nog een paar aanpassingen aan gedaan moeten worden. Pas wanneer jij het helemaal eens bent met het eindresultaat is het werk voor de copywriter echt gedaan.
Tijdens het proces word je gekoppeld aan een persoonlijke accountmanager
Deze houdt je continu op de hoogte van hoever het werk ervoor staat. Wil je een dagelijkse update over wat er al af is, dan kan dit natuurlijk ook. Daarnaast kun je tussendoor altijd nog dingen bespreken. Schiet je ineens te binnen dat je nog iets toe wil voegen aan je opdracht, dan kun je dat eenvoudig aangeven en het wordt direct verwerkt in de opdracht. Dit geldt ook als je wilt dat een specifiek onderwerp, bijvoorbeeld dat je een consumentenprijs hebt gewonnen, terug wil laten komen in de teksten. Bij Your International sta jij als opdrachtgever centraal en wordt er ook echt naar je geluisterd. Jij bent per slot van rekening degene die met de teksten op je website moet lopen, dus is het wel belangrijk dat je echt staat achter wat er in de teksten te lezen is.