Zaken doen in de Verenigde Staten

Bekijk onze referenties
Specialist in 20+ talen
Ervaren vertalers
Incl. kwaliteitscontrole
Vanaf € 0,06 cent per woord

Your International doet regelmatig zaken in de  Verenigde Staten. Wij geven je niet alleen verduidelijkingen van de verschillende regelingen die van belang zijn voor wereldwijde organisaties die hun activiteiten in de Verenigde Staten uitbreiden of beginnen, maar helpen ook bij de marketing communicatie in het land, dankzij onze brede network.

Kan een buitenlander zaken doen in de Verenigde Staten ?

Er zijn inderdaad in het algemeen geen beperkingen voor onbekende ingezetenen. Je hoeft geen green card te hebben om je bedrijf te beginnen of een onderneming of Limited Liability Company (LLC) te kopen die in de VS gevestigd is.

Is het gemakkelijk om zaken te doen in de Verenigde Staten?

De Verenigde Staten staan universeel betrouwbaar op de eerste plaats vanwege de algemene intensiteit en de eenvoud van het zakendoen. Gesteund door een administratief klimaat dat bijzonder behulpzaam is voor het beginnen en werken van een bedrijf, ondersteunt de Amerikaanse zakencultuur vrije onderneming en wedstrijd.

Ontvang een proefvertaling

36

Aangesloten bureau's

79

Talen beschikbaar

239.000

Gemiddeld aantal woorden vertaald

Wat is de zakelijke etiquette in de Verenigde Staten?

Amerikanen verwelkomen met een stevige handdruk terwijl ze visueel contact maken. Je handdruk hoeft niet lang te zijn, maar toch mag deze ook niet slap zijn. Je schudt de hand van iedereen aan wie je voorgesteld wordt, ook van de dames.

Gebruik bij je eerste ontmoeting de titel en achternaam van je Amerikaanse partners, tot ze je aanraden hun voornaam te gebruiken – wat in Amerika snel kan gaan. In het geval dat je je met je eigen achternaam voorstelt, zullen ze die zeker blijven gebruiken tot je hen toestaat je voornaam te gebruiken. Gebruik bij het voorstellen van anderen hun titels, en het is geweldig om een vleugje setting te geven voor wat hun identiteit is, bijvoorbeeld: Dit is Anne van der Stock. Zij leidt onze operations.

Wat zijn de risico’s van zakendoen In de Verenigde Staten?

Bouwvergunningen beheren en elektriciteit krijgen. In New York City kan het tot wel drie maanden duren om bouwvergunningen te verwerven, met 15 stappen die gevolgd moeten worden. Het indienen van de ontwerp-grafieken, het verkrijgen van rioolverenigingsvergunningen, bewoningssubsidies en divisie transportwerkvergunningen zijn maar een paar van die technieken. Een groot aantal ervan brengt kosten met zich mee die kunnen oplopen tot meer dan $ 6.000.

In Los Angeles is het een iets sneller proces met een normaal van 68 dagen voor de ontwikkelingspremies, die 17 stappen omvatten. Aan de andere kant kunnen de bijbehorende uitgaven extreem hoog zijn.

 

In New York City kost het inschrijven van eigendom ongeveer 12 dagen. De eerste twee stadia, het verkrijgen van een eigendomsrapport en een natuurlijke opmeting, worden door particuliere bedrijven gedaan, terwijl het registreren van de eigendomstitel, via een openbaar kantoor verlopen.

 

Krediet krijgen in de Verenigde Staten

Krediet verwerven in Noord Amerika is eenvoudig met een positionering van twee van de Wereldbank. De USA is de meest ontwikkelde kapitaalmarkt van de wereld, met solide normen en richtlijnen die de voorrechten van leners en leningsspecialisten veilig stellen. Deze wetten rond garantie en liquidaties stellen leners in staat bescherming te bieden tegen een voorschot in een klimaat waarin alle verzamelbanen/verplichtingen duidelijk gekarakteriseerd en beveiligd zijn.

 

Investeerders verzekeren: de VS nemen een belangrijke plaats in bij het verzekeren van financiële achterban met een solide administratief klimaat, vrijwel gelijk aan dat van andere OESO naties zoals Duitsland of het Verenigd Koninkrijk. Er zijn wetten op de rechtmatigheid van bedrijven die helpen bij het verminderen van het gevaar van mishandeling, net als duidelijke voorrechten voor beleggers en cursussen om actie te plannen. De SEC (Securities and Exchange Commission) heeft tot doel financiële geldschieters te verzekeren en met speculatie te werken door productieve en rondom beheerde markten bij te houden.

 

Belastingen betalen in Amerika

De VS hebben een verbijsterende cluster van overheids-, staats- en naburige belastingen en de IRS staat bekend om de strenge eis die aan deze richtlijnen gesteld wordt. De regels voor corporates, en particulieren, veranderden onlangs in 2018. Organisaties en adviseurs zijn nog bezig het nieuwe systeem en hun nieuwe verplichtingen te overzien. De progressies omvatten het inperken van de overheidsuitgaven van bedrijven van 35% naar 21%, het aansturen op een regionale regeling van belastinginning, het verlagen van het veranderingsrecht van 8-15% en het stellen van een grens voor premie-aftrekbaarheid van 30% van het jaarinkomen. Deze vorderingen hebben gevolgen voor de markt, maar het volledige effect ervan is nog niet te zien.

 

Handel met de Verenigde Staten – import en export

De V.S. staan op de 36e plaats als het gaat om eenvoud van import en export. De VS hebben twee belangrijke partners, Canada en Mexico waarmee ze de zogenaamde Noord-Amerikaanse Vrijhandelsovereenkomst (NAFTA) hebben gesloten.

In elk geval is de VS een aantrekkelijke zakensector voor onbekende organisaties die hopen op de grootste klantenmarkt ter wereld en Amerikaanse firma’s gaan door met het op het oo” hebben van onbekende fusies en overnames/associaties om nieuwe zakensectoren, innovaties en bekwaamheden te bereiken.

 

De VS zijn een uitzonderlijk concurrerende markt, dat heft te maken met de individualistische cultuur. Uitsluitend Amerikanen aanvaarden dat elk individu de kans moet krijgen om zichzelf te karakteriseren en de American Dream te volbrengen met het oog op zijn eigen kennis, capaciteiten en verlangen. Organisaties, en geldschieters, zijn zeer resultaatgericht en het huidige moment wordt hoger ingeschat en gewogen dan vitale doelstellingen op lange termijn. Amerikaanse werktijden zullen vaker wel dan niet afwijken van de typische werkdag, wat langere werkdagen veroorzaakt, waarbij Amerikanen de neiging hebben niet zoveel vakantiedagen te krijgen of te nemen als andere gebieden. Amerikanen zijn direct en aanvaarden dat tijd helemaal belangrijk is, zodat, ondanks het feit dat het opbouwen van verbindingen nog fundamenteel is, de individuen vaak direct openhartig spreken in bijeenkomsten en op gesprekken.

 

Wat is de moedertaal die in de Verenigde Staten gesproken wordt?

Hoewel de Verenigde Staten geen gezagstaal hebben, is de meest normaal gebruikte taal het Engels (uitdrukkelijk Amerikaans Engels). Door ongeveer 78% van de bevolking van de V.S. gesproken. Veel verschillende dialecten worden bovendien thuis gesproken, vooral Spaans (13,4% van de bevolking).

Is Engels belangrijk in de Verenigde Staten?

De meeste onderzoeken hebben aangetoond dat de absoluut belangrijkste component bij het bepalen van de geldelijke prestaties van mensen die zaken willen doen in de Verenigde Staten hun vermogen is om in het Engels te communiceren.

Heb ik een vertaler Engels nodig als ik zaken doe in de Verenigde Staten?

Kwalitatieve vertalingen zijn nodig als je zaken wilt doen in Amerika. Native vertalers en moedertaalsprekers hebben een perfect begrip van het Engels.

Een professionele vertaler die naar zijn moedertaal vertaalt is bedreven in alle taalkundige nuances van die taal. Omdat ze hun hele leven Engels hebben gesproken en de taal hebben geschreven, zijn ze zich zowel bewust van de subtiliteiten ervan als beschikken ze over een uitgebreide woordenschat. Dankzij de vaardigheden van deze professional profiteer je van een vertaling van hoge kwaliteit, die volkomen trouw is aan het origineel.

Door een professionele, native Engelse vertaler in te schakelen, krijg je een vlotte, consistente vertaling. Dit zal niet alleen je bedrijf internationaal helpen, maar ook je merkimago bevorderen en je reputatie versterken.

Ook kennen Engelse vertalers de plaatselijke cultuur heel goed. Behalve een perfecte beheersing van de Engelse taal zal de vertaler in zijn moedertaal ook een grote kennis hebben van de culturele normen die gelden in het land waarvoor de vertaling bestemd is.

Daardoor zijn ze in staat alle elementen van de taal op een nauwkeurige en relevante manier te vertalen. Dit is bijzonder belangrijk voor vertalingen van sociale netwerken, websites, of andere marketing- of reclame-inhoud, die een grondige kennis van de plaatselijke cultuur vereisen.

1

Vraag een proefvertaling of direct een offerte aan

Binnen 1 uur reactie van een van onze projectmanagers.
2

Laat ons jouw specifieke wensen weten voor het beste resultaat.

Na uitgebreid onderzoek over het onderwerp, een oriëntatiegesprek of een duidelijke briefing met eventuele terminologie garanderen we het beste resultaat.
3

We vinden de beste vertaler voor jouw content.

We houden rekening met ervaring binnen jouw sector, de gewenste doelgroep en de beste tone of voice voor het beste resultaat.
4

Aan de slag!

Na akkoord starten we direct met het vertalen van jouw content. We houden je vanzelfsprekend op de hoogte. Goed om te weten: projectmanagement is altijd inbegrepen, zo ook proofreading door een tweede vertaler
5

Oplevering en kwaliteitsgarantie

Wij hanteren een kwaliteitsgarantie. Mochten er binnen 14 dagen nog vragen zijn, zullen wij deze uiteraard samen doornemen en eventuele feedback doorvoeren.

Vul jouw gegevens in

en ontvang direct meer informatie

    Veel gestelde vragen

    Kan ik een gratis proefvertaling ontvangen?

    Zeker weten! Als je op zoek bent naar het vertaalbureau dat het beste bij jouw bedrijf past, is het niet vreemd dat je door de bomen het bos niet meer ziet – wij laten je graag kennismaken met onze kwaliteitsvertalingen. Je kunt een gratis proefvertaling van 250 woorden aanvragen, in elke mogelijke talencombinatie.

    Hoe garanderen jullie de kwaliteit van de vertaling?

    Wij garanderen kwalitatief hoogwaardig vertaalwerk door uitsluitend samen te werken met hooggekwalificeerde native vertalers. Als de vertaling toch niet voldoet aan jouw wensen, passen wij deze graag aan jouw feedback aan.

    Bovendien zorgen we ervoor dat we de vertaling altijd op tijd leveren. We hebben nog nooit een deadline gemist. In het onwaarschijnlijke geval dat dit gebeurt, vergoeden wij het volledige bedrag.

    Voor wie werken jullie?

    We werken momenteel samen met grote internationale beursgenoteerde bedrijven waaronder MyProtein en Blackhawk. Ook werken we regelmatig voor goede doelen.

    Meer dan 100 partners in Nederland bouwen op onze vertalingen. Wil je meer informatie over onze referenties? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

    Doen jullie meer dan alleen vertalingen?

    Ja! Van oorsprong zijn wij internationale consultants en marketeers. Wij bieden onze klanten internationaal SEO keyword onderzoek, internationale marketingcampagnes en advies over importeren, exporteren en ondernemen in het buitenland.

    Wat kost een vertaling bij Your International?

    Goede vraag. Wij vertalen al vanaf €0,07 per woord!

    Wat voor teksten of documenten vertalen jullie?

    Er zijn nauwelijks documenten die we niet vertalen, we vertalen dus inderdaad vrijwel alles: van websites, flyers en blogartikelen tot boeken en gedichten. Het maakt niet uit hoe je de teksten bij ons aanlevert: je kunt ons een Word-, Excel- of CSV bestand aanleveren. Daarnaast werken we in verschillende Content Management Systemen waaronder WordPress, Magento en Joomla.