Skip to main content

Hamburg, 5 maart 2019 – vanaf 1 Maart 2019 werkt vertaalbureau Your International intensief samen met LogoLove, het #1 Logo Design Agency van Nederland. Beide partijen bevestigen een samenwerking waarbij internationalisering centraal staat.

LogoLove gaat internationaal – de strategieën voor Duitsland en Frankrijk worden momenteel uitgerold.

Vertalingen, blogteksten en internationale samenwerkingen.

“Design en content vullen elkaar perfect aan, en dankzij de in-house expertise van beide partijen kunnen we zo snel mogelijk richting Duitsland en Frankrijk.” aldus Samer Hadi. Eigenaar van onder andere LogoLove. “LogoLove staat voor affordable state-of-the-art branding. Een uniek logo laten ontwerpen is essentieel als je net start met ondernemen, of wanneer jouw logo aan een revamp toe is. Samen met onze partners van Your International gaan we ons in 2019 richten op buitenlandse markten. De huidige Nederlandse strategie werkt als een trein, eenzelfde content strategie staat voor Duitsland en Frankrijk op de planning, zodat we zo snel mogelijk door heel Europa kunnen opschalen.”

Een brede internationale branding strategie.

“In Nederland is ons brand bekend. Ook in Frankrijk en Duitsland verwachten we snel naamsbekendheid. De naam is er al. Overigens kopiëren we onze strategie niet één op één. We houden rekening met de culturele verschillen in o.a. design en tekst.

Casper Schunselaar van Your International is eveneens tevreden met de samenwerking tussen zijn bedrijf en LogoLove: “Zoals Samer aangeeft, vullen content en design elkaar perfect aan. Daarnaast hebben Your International en LogoLove een aantal overeenkomsten: beide bedrijven zijn service agencies waarbij snelheid een grote rol speelt. We schakelen snel met onze vertalers (Your International) en designers (LogoLove), leveren snel aan onze klanten en toch is onze belangrijkste USP kwaliteit.”

Samer Hadi en Casper Schunselaar kijken beide uit naar de samenwerking. “Dit is geen samenwerking voor een jaar, of twee. In 2030 zijn Your International en LogoLove ongetwijfeld nog steeds met elkaar verbonden.” Aldus beide ondernemers.

 


“It’s a habit of mine now, noticing labels, logos, shoes” – Michael Jordan

“A logo doesn’t sell (directly), it identifies.” – Paul Rand

“Logos and branding are so important. In a big part of the world, people cannot read French or English–but are great in remembering signs” – Karl Lagerfeld

“I strive for two things in design: simplicity and clarity. Great design is born of those two things.” – Lindon Leader

Leave a Reply